Beste junior,

Hoe fijn is het om de draad weer te kunnen oppikken met tal van activiteiten en zo ook voor HALLOWEEN! Wie er bij was in het verleden kan het beamen... wij zorgen voor een leuke & originele Halloween-activiteit en dit op vrijdag 5 november! Het programma ziet er als volgt uit:

We verwachten je, verkleed, om 17 uur in de veranda van het clubhuis voor een lekker pannenkoekenfestijn.

Na een briefing in de inkomhal, starten we de "golf glow in the dark" - wedstrijd shotgun op en rond de driving range op 6 fictieve holes. Tijdens de wedstrijd kan je je verwarmen met een lekkere beker griezel-pompoensoep.

Om af te sluiten, rond 19.30 uur, spreken we af in de junior room waar we je nog eens verwennen met lekkers en overgaan tot overhandiging van de prijzen voor:

• winnaars 1 - 2 - 3
  • beste verklede junior

Enthousiaste ouders zijn welkom om wat te begeleiden en voor de gezelligheid! Graag een seintje via golfsecretariaat@koksijde.be

Inschrijven vanaf nu via BEgolf.