Beste junior,

HALLOWEEN komt er weer aan! En ook dit jaar zorgen we voor een leuke Halloween-activiteit en dit op vrijdag 4 november! Het programma ziet er als volgt uit:

We verwachten je, verkleed, om 17 uur in de veranda van het clubhuis voor een lekker pannenkoekenfestijn.

Na een briefing in de inkomhal, starten we de "golf glow in the dark" - wedstrijd shotgun op en rond de driving range op 6 fictieve holes. Tijdens de wedstrijd kan je je verwarmen met een lekkere beker griezel-pompoensoep.

Om af te sluiten, rond 19.30 uur, spreken we af in de junior room waar we je nog eens verwennen met lekkers en overgaan tot overhandiging van de prijzen voor:

• winnaars 1 - 2 - 3
  • beste verklede junior

Enthousiaste ouders zijn welkom om wat te begeleiden en voor de gezelligheid! Graag een seintje via golfsecretariaat@koksijde.be

Inschrijven vanaf nu via BEgolf.