Het nieuwe jaar is goed gestart en werd traditioneel op gang geschoten tijdens de 💥JUNIOR KICK-OFF💥 op 21/01.

De junioren waren talrijk vertegenwoordigd tijdens een leuke training & ook de ouders waren enthousiast aanwezig voor een infomoment & een praatcafé over het motiveren van de jongeren in hun sportbeleving.

We sloten deze fijne voormiddag af met lekkere frietjes & klonken op het nieuwe jaar! 🍟🍾🥂

Deel twee van de Junior Academy is begonnen. Hopelijk betert het weer snel een beetje en kunnen we volop trainen in functie van de wedstrijden die op het programma staan!

En dat zijn er wel wat. We stelden een mooie kalender op.

De juniorwedstrijden in Koksijde Golf ter Hille zijn toegankelijk voor alle golfende jongeren onder de 18 jaar met een WHS index van 53 of lager.

Er wordt meestal gelijktijdig gespeeld op beide terreinen:

• Langeleedcourse 18 holes WHS <36
  • Hazebeekcourse 9 holes WHS <53

Junioren met WHS index tussen 45 en 53 spelen non qualifying en van aangepaste tees (verkorte holes om de spelvreugde te verhogen).

Deelnemen is winnen & elke junior krijgt bij de wedstrijd iets leuks. Er is meestal geen afzonderlijke prijsuitreiking, maar de wedstrijden tellen wel mee voor de Junior Trophy.

Hoe meer wedstrijden je speelt hoe groter de kans dat je ook daar in de prijzen valt. Lees er hier alles over.

Wil je graag info over juniorcompetities buiten de club georganiseerd door Golf Vlaanderen en de Koninklijke Belgische Golf Federatie, dan kan je kalender & toelatingscriteria onderstaand raadplegen. Extra inlichtingen zijn altijd te verkrijgen bij minke.devroye@koksijde.be.

We promoten ook nog graag onze kampen-aanbod! We organiseren leuke & leerrijke golfstages tijdens de paas-, zomer en herfstvakantie.

Ontdek hier alle mogelijkheden & schrijf je als de⚡bliksem⚡ in!

Tot binnenkort met meer juniornieuws!

Zo laten we zeer binnenkort weten wie dé winnaars zijn van de Junior Trophy Girls & Boys van seizoen 2023!

Spannend!! 🥁🥁🥁

Jeugd voor blikvanger Kick-Off