Op zondag 22 januari werd het Junior jaar 2023 officieel uit de startblokken geschoten tijdens de 🥳 JUNIOR KICK-OFF 🥳. Wat een geslaagde voormiddag voor jong & oud met een lekker glaasje 🥂 en frietje 🍟 als afsluiter. Bedankt voor de talrijke opkomst!

En dus vanaf nu trainen we weer enthousiast in de junior academy 🏌🏼‍♀️🏌🏼‍♂️. Kom zeker zoveel mogelijk naar de lessen en indien je toch een keertje niet kan komen, schrijf je dan zeker uit via i-Golf.

Eind maart start dan ook het wedstrijdseizoen.  Ook voor de junioren hebben we weer een mooie kalender in de aanbieding. Deze kan je hier downloaden, maar we sommen de wedstrijden hier op onze eigen terreinen even op:

• zondag 2 april in de voormiddag op Hazebeek 9H en op Langeleed 18H
  • zaterdag 8 april in de namiddag op Hazebeek 9H en op Langeleed 18H
  • zondag 16 april in de voormiddag op Hazebeek 9H en op Langeleed 18H
  • maandag 1 mei - JUNIOR CLUBKAMPIOENSCHAP in de voormiddag op Hazebeek 9H
  • zaterdag 20 mei in de namiddag op Hazebeek 9H en op Langeleed 18H
  • zondag 28 mei in de namiddag op Hazebeek 9H en op Langeleed 18H
  • zaterdag 1 juli in de voormiddag op Hazebeek 9H (kwalificatie voor de Golf Vlaanderen Kids Trofee) en op Langeleed 18H
  • zaterdag 26 augustus in de namiddag op Hazebeek 9H en op Langeleed 18H
  • zondag 3 september in de namiddag op Hazebeek 9H en op Langeleed 18H
  • zaterdag 16 september in de voormiddag op Hazebeek 9H en op Langeleed 18H
  • zondag 8 oktober in de namiddag op Hazebeek 9H en op Langeleed 18H (clubwedstrijd)
  • vrijdag 3 november in de late namiddag HALLOWEEN wedstrijd 🎃
20220605 - junior academy laatste les birdies - 002

Bij deze wedstrijden is deelnemen belangrijker dan winnen... het gaat hem om het plezier bij een golfronde! Door veel te spelen zal je het golfen almaar leuker vinden omdat je het almaar beter zal kunnen.

En wist je dat je vanaf deelname aan drie van bovenstaande wedstrijden ook meedingt voor de 🏆 JUNIOR GOLF TROPHY 🏆?

We weerhouden telkens de hoogste score die je ooit op een hole gespeeld hebt, dus zo kan je keer op keer je overall score verbeteren.

En zag je ons uitgebreid aanbod aan super-leuke golfstages ⛳ tijdens de paas-, zomer- en herfstvakantie al. Alle info vind je via een klik op deze link.

Inschrijven is de boodschap!

Veel golfplezier & tot binnenkort!

20220416 - JUNIOR IN PASEN - 017