De lente πŸ’ is in aantocht en het nieuwe golfseizoen dus ook! Tijd om alle getrainde skills van de wintermaanden om te zetten in de praktijk tijdens een rondje golf β›³.

Op zaterdag 2 april spelen we onze eerste junior wedstijd. De eerste van een mooi gevulde kalender. Heb jij deze al gezien en de wedstrijden in jouw agenda geplaatst?

De wedstrijden in kleur zijn eveneens voor junioren, maar georganiseerd door Golf Vlaanderen of de Koninklijke Belgische Golf Federatie. Het gaat vaak om leuke & toegankelijke wedstrijden, maar wel met voorwaarden qua leeftijd en handicap. Wil je hier meer over weten, aarzel niet om raad te vragen in het golfsecretariaat.

En wist je dat... je door deelname aan de Juniorwedstrijden in Koksijde Golf ter Hille vanaf 3 deelnames automatisch meedingt voor de JUNIOR TROPHY GIRLS / BOYS 2023.

Bij elke deelname kan je je score per hole verbeteren en blijft enkel de beste score behouden. De beste scorekaart na het seizoen wordt dan bekroond met een trofee.

Elise Mahieu was terechte & fiere winnares (voor de derde maal 😲) bij de meisjes. Bij de jongens viel Emile Tydtgat in de prijzen!

Wie gaat de uitdaging aan? Benieuwd wie zich tot winnaar / winnares kroont dit seizoen! πŸ†

Heb jij een vriend of vriendin die graag eens van de golfsport wil proeven... ook wij met Koksijde Golf ter Hille nemen deel aan de nationale Start to Golf-dag op paasmaandag 10 april. Er zijn leuke gratis initiaties voor jongeren (en ook voor volwassenen). πŸ‘‰πŸΌπŸ‘‰πŸΌπŸ‘‰πŸΌCheck het hier via een klik op deze link πŸ‘ˆπŸΌπŸ‘ˆπŸΌπŸ‘ˆπŸΌ

And last but not least... wil jij nog deelnemen aan de juniorstage in de paasvakantie van 10 tot en met 14 april? Schrijf je dan nog snel in! Er zijn nog enkele plaatsjes beschikbaar.

Veel golfplezier πŸŒπŸΌβ€β™€οΈπŸŒπŸΌβ€β™‚οΈ & tot binnenkort