De kop is er af en de eerste juniorwedstrijden zijn achter de rug. Qua aantal deelnemers willen we nog wat supporteren, want dat mogen er gerust nog wat meer zijn! Dus komaan junioren, check die kalender en schrijf je in!

• Vrijdag 13/05 kan je vanaf 17 uur 9 holes spelen op de Hazebeekcourse of de Langeleedcourse.
  • Zaterdag 21/05 gaan we voor 9 holes op de Hazebeekcourse en kan je als je jonger bent dan 12 jaar ook deelnemen aan de kwalificatiewedstrijd voor de Kids Trofee van Golf Vlaanderen.

***

Een extra motivatie om deel te nemen aan veel wedstrijden... wie weet win jij dan de Junior Trophy zoals Elise en Simon in 2021! Elke wedstrijdscore telt mee en de beste score per hole wordt weerhouden. Dus je kan je score altijd verbeteren bij elke wedstrijd! Leuk toch!

***

Tijdens de Week tegen Pesten hadden we het in de Junior Academy over hoe belangrijk het is dat iedereen zich goed voelt in de groep. Intussen hebben we ook een leuk Time-Out tegen Pesten doe-boek dat we alle junioren cadeau doen in de junior academy.

20220510 Time Out tegen Pesten Doe-boek