Het golfseizoen is beter op dreef dan de lente 🌷🌹, maar we blijven hoopvol! En intussen hebben we er al heel wat activiteiten op zitten!

Tijdens de paasvakantie waren we gastheer voor de Junior Cup van de Koninklijke Belgische Golf Federatie. Niet minder dan 7 van onze competitiejunioren namen deel. Applaus voor hen allemaal, Fleur, Vic, Jules, Antoine, Mathis, Kevin en in het bijzonder voor Jonas als winnaar bij de U16. Het waren geen evidente omstandigheden met ferme aprilse grillen boven het terrein.

Nog een hoogtepunt was het Junior Clubkampioenschap op 1 mei. πŸŒπŸΌβ€β™€οΈ Fleur Legein kroonde zich opnieuw tot winnares bij de meisjes. Bij de jongens stond πŸŒπŸΌβ€β™‚ ThΓ©odore Deswaef op het hoogste schavotje!

Verder mochten we al heel wat β›³β›³β›³ juniorgolfwedstrijden spelen en de opkomst was talrijk!

Veel junioren aan de start, groot & klein, ervaren en minder-ervaren. Hoe leuk is dat! En zeker voor de allerkleinsten die hun eerste stappen op de golfcourse zetten, passen we de komende wedstrijden één en ander aan om de spelvreugde nog te vergroten! Schrijf je snel in voor de volgende wedstrijden via i-Golf, zijnde op:

• zaterdag 20 mei in de namiddag
  • zondag 28 mei in de namiddag

Met het einde van het schooljaar stilaan in zicht, gaan we ook over tot onze laatste trainingen van de junior academy. Check zeker de kalender nog een (klik hier) zodat je weet wanneer er nog les is en wanneer niet.

Gelukkig zijn er in 🌞 de zomervakantie 🌞 leuke golfstages. Ben jij al ingeschreven? Check de mogelijkheden hier!

Tot binnenkort!

20230501 - JR clubkampioenschap - 002