Raadpleeg hier de kalender voor 2024. Er staan weer heel wat wedstrijden op het programma hier in Koksijde Golf ter Hille.

De juniorwedstrijden in Koksijde Golf ter Hille zijn toegankelijk voor alle golfende jongeren onder de 18 jaar met een WHS index van 53 of lager.

Er wordt meestal gelijktijdig gespeeld op beide terreinen:

• Langeleedcourse 18 holes WHS <36
  • Hazebeekcourse 9 holes WHS <53

Junioren met WHS index tussen 45 en 53 spelen non-qualifying en van aangepaste tees (verkorte holes om de spelvreugde te verhogen).

Ouders die willen meelopen met de allerkleinsten zijn altijd heel hartelijk welkom!

Deelnemen is winnen & elke junior krijgt bij de wedstrijd iets leuks. Er is meestal geen afzonderlijke prijsuitreiking, maar de wedstrijden tellen wel mee voor de Junior Trophy.

Hoe meer wedstrijden je speelt hoe groter de kans dat je ook daar in de prijzen valt.

Vanaf deelname aan drie van onze eigen juniorwedstrijden kom je in aanmerking voor de Junior Trophy. Lees hier alles over via een klik op deze link.

Heb je vragen over deelname aan wedstrijden in Koksijde Golf ter Hille of er buiten? Neem gerust contact op met minke.devroye@koksijde.be.