Recentelijk mocht ik Captain Men’s worden, in opvolging van Youri Legein. Het voelt wel als een eer dit te mogen doen.

Bij deze wil ik Youri danken voor de 2 mooie jaren, perfecte symbiose. Was een plezier om samen te mogen werken, en de Men’s uit te bouwen tot een mooie groep golfende mannen / vrienden.

Mijn doel is om dit alzo verder te zetten, binnen de krijtlijnen van Golf ter Hille.

Ik ben dan zeer ook blij dat Luc Vanholme zich ook engageert om mijn vice-captain te worden voor de volgende 2 jaar. Samen gaan we een programma uitwerken, zowel voor de winter ‘20-‘21 als zomer ’21.

Echter, de realiteit van het jaar 2020, Covid-19, gebiedt ons reeds tevreden te zijn, nog steeds  te kunnen golfen op ons Golf ter Hille. Dit op een prachtig terrein, bij de  top in België. Waarvoor dank aan het volledige team greenkeepers.  Daarom: repair divots waar nodig en repareer jullie pitchmarks, steeds 1+1 . Alleen op deze manier kan dit een topterrein blijven.

Nu er geen wedstrijden doorgaan, wilt dit niet zeggen dat we geen EDS kaarten kunnen spelen.
Golf blijft in eerste plaats toch een spel tegen je eigen.

Hier kan je de competitiekalender 2021 downloaden. Hopelijk kunnen wij deze terug afwerken als vanouds, zonder Coronabeperkingen.

Voor de wintercompetitie, daar komen we op terug van zodra de overheid de maatregelen wat terugschroeft en terug wedstrijden toelaat.

Hopelijk tot gauw

Hou het veilig

Filip Maes                                                                           Luc Vanholme
Captain                                                                               Vice-captain