Wedstrijd 1 april 2023 : Mystery sponsor!

Het weer zat niet mee, regen maar wel geen wind en mooie scores! Een aprilvis voor de Rabbits mocht er niet ontbreken! 🐟

Vele Rabbits waren er toch ingetrapt en gingen een andere WIZZcode halen ( 1. A. P. R. I. L.) op het secretariaat.  Zogezegd dat de Rabbits een langere tijdspanne zou krijgen op de Hazebeek.
De dames van het secretariaat hadden de grap onder controle en dank je wel voor de samenwerking.

Dus Rabbits de tijd om het parcours van de Hazebeek te doorlopen is niet gewijzigd!!! 😉

We hadden een Mystery sponsor, deze sponsor had gezorgd voor een mooie prijzentafel van prachtige wijnen. En… er was een jarige op 1 april en dit was geen grap! Proficiat aan de jarige Gauthier Moureau!

De winnaars dames:

• Els Vandemoortele 21pnt
  • Heleen D’hondt 20 pnt
  • Caroline Huys 18 pnt

Winnaars heren:

• Alexander Delaere 22 pnt
  • Jan Olivier 21 pnt
  • Luc Verstraete 19 pnt

Winnaar clubspeler : Koen Heylen 20 pnt

The nearest to the pin op hole 2 bij de dames ging naar Caroline Huys.

The nearest to the pin op hole 9 bij de heren gaat naar de tombola wegens niet aanwezig op de prijsuitreiking.

2 tombola prijzen werden verloot en gingen naar Miet Depoortere en Sonja Lammens.

Gefeliciteerd aan alle winnaars en aan alle deelnemers.

Wij werden verrast door Annemie Aeck met lekkere paaseitjes. Thanks Annemie, ze waren lekker.

Een dikke dank je wel aan onze mystery sponsor voor de mooie prijzen en het drankje dat werd aangeboden voor de vriendschap!