Wedstrijd 02/07/22 : sponsor Delaere Stortbeton
Het tornooi Rabbits/Club gesponsord door ons eigen Rabbits Kaoline Baert en Tom Delaere. Hun passende slogan : “U vraagt wij draaien”! We kregen allemaal een warme ontvangst aan de startershut van de Rabbits. Iedere deelnemer werd verrast met een Goody-bag. Een wafeltje om op hole 5 te consumeren, een balpen om de goede scores te noteren, een gepersonaliseerd golfballetje, een mooie pet met een markerclip. Een zakje die kan dienen om je voorraad golfballetjes in op te bergen. En niet te vergeten ook een mooi aanmoedigingskaart van onze sponsor.

Iedereen was in top conditie! De scores waren weeral fenomenaal, 16 spelers boekten een score van 20ptn en meer.

De heren die hun prijs mocht ontvangen van Karoline : Desmedt Frederik 24ptn, Dejaegere Tom 24ptn, Ledaine Jan 22ptn

De dames Rabbits hadden nog iets beter gedaan dan de heren: Dedecker Katrien 25ptn, Nathalie Denduyver 24ptn, Fran Goossens 24ptn

Gefeliciteerd dames en heren met deze schitterende scores!

Bij de club mochten Caroline Vandererfen en Filip Bouckaert hun prijs in ontvangst nemen.

The nearest to the pin op hole 7 was voor Jan Olivier en the longest drive op hole 1 was voor Jeroen Waterloos.

Gefeliciteerd.

Na de prijsuitreiking konden we nog allemaal nagenieten bij een drankje!

Dank je wel Karoline en Tom, weeral een geslaagde en memorable dag!

Rabbitsteam