Zaterdag 10/09/22 : Rabbits/club wedstrijd

Sponsor : Mitsubishi Electric

Het was weer een prachtige zonnige dag, met veel deelnemers en met Piet de Paepe als gastheer, ex-rabbit. Bij aankomst aan de startershut mocht iedere deelnemer zijn Lucky Golfbal uitkiezen. De balletjes van Mitsubishi Electric hebben geluk gebracht!

Piet heeft dan duidelijk gemaakt dat Mitsubishi Electric niet over wagens gaat maar wel over klimatisatie, warmtepompen enz. Dit vooruitstrevend bedrijf staat voor kwaliteit, ervaring en innovatie. Op de site van Mitsubishi Electric zijn de bijenkasten verzorgd door een imker. De honing die de bijtjes produceren wordt verdeeld onder de klanten, maar ook aan de winnaars van de wedstrijd.

Zelfs de flessen Gin op de prijzentafel bevatten een vleugje honing van deze bijtjes. Onze sponsor had voor een mooie prijzentafel gezorgd.

Tijdens de receptie met hapjes, aangeboden door Piet De Paepe in naam van Mitsubishi Electric werden de winnaars bekend gemaakt.

Dames:

• Annick Meershman 21ptn
  • Fabienne Bertrand 20ptn
  • An De Smedt 18ptn

Heren:

• Arthur Descheemaecker 23ptn
  • Olivier Stofferis 22ptn
  • Guido Van Parys 20ptn
  • Clubspeler Caroline Vandererfen 20ptn

Nearest tho the pin was voor Michelle Aembrecht. Gefeliciteerd aan alle winnaars!

Er werden nog handdoekjes uitgedeeld aan Dirk Delfosse,Fran Goossens,Olivier Stofferris, Jan Leonard en An Desmedt.

Piet gaf dan nog 6 prijzen weg via tombola en dit waren Kubbsets van Mitsubishi Electric. Veel spelplezier!

Dank je wel Piet voor deze prachtige sponsoring en leuk dat je de Rabbits niet vergeet!