SPONSOR : DE GROENE HOEK Bloemenzaak ODK - Rabbits/Club Wedstrijd: 13 mei 2023.

Eerst en vooral welkom aan onze nieuwe Rabbits!

6 Rabbits namen deel aan de baanproef en er waren 3 markers om hen te begeleiden. Dank je wel Gerd Vandersteen, Dirk Delfosse en Jean Maertens.
Gefeliciteerd aan Patrik Dusart en Luc Verstraete met hun verjaardag!

Met dank aan onze sponsor: De Groene Hoek voor de jaarlijkse sponsoring, de winnaars konden terug rekenen op mooie cadeaubons.

Els Vandemoortele, Katrien Dedecker en Guido Vanparys zijn geslaagd voor hun baanproef! Gefeliciteerd en succes op de LL.

De winnaars bij de dames: Annick Meerschman met 21 pnt, Grietje Houvenaghel 19 pnt, Katrien Dedecker 19 pnt.

De winnaars bij de heren: Johan Vanmarcke 20 pnt, Nicolas Rennie 19 pnt, Guido Vanparys 19 pnt.

Clubspeler : Tom Dejaegher 18 pnt.

Nearest to the pin op hole 2 voor alle Rabbits ging naar Johan Vanmarcke.

Gefeliciteerd aan iedereen!

De prijsuitreiking werd afgesloten met een drankje op de vriendschap! Bedankt aan Vice-captain Lieve om alles in goede banen te leiden.