Zondag 04/09/22: Mama Thai Trophy

Sponsor : Mama Thai “food from heaven, available on eart"

Onze jaarlijkse traditie, het eerste weekend van september de MAMA THAI TROPHY!

De dames tegen de heren om deze mooie wissel trophy in de wacht te slepen.

Mama Thai, het restaurant van Lorenzo en zijn echtgenote, al jaar en dag een vaste waarde aan de westkust.

Wie het laatste jaar in Mama Thai geweest is, heeft ongetwijfeld de foto van de winnaars van de Mama Thai Trophy zien staan.

We werden verwend bij aankomst aan de startershut met heerlijke koffie en een lekkere koek of gebak (Destrooper)aangeboden door Mama Thai.

Iedere deelnemer kreeg ook een goodie-bag gevuld met een fanTHAIstic pet(hoe goed is dat gevonden) en een hip biertje, de GIGANT. Van een plaatselijke brouwer die zijn plaats veroverd op de markt.

Er was zelfs een wedstrijdje verbonden aan gigant, de leukste foto van de dag met “gigant" in de spotlight won enkele biertjes en een glas gigant.

Voor het eerst dit jaar zaten alle flights vol, dit wil zeggen 90 deelnemers, dat zegt wat over de populariteit van Mama Thai.

Prijsuitreiking met monsterscores!

Dames:

• Delphine Maes 24ptn
  • Nathalie Denduyver 23ptn geslaagd baanproef
  • Carine Steenkamp 22ptn

Het mooie exclusief beeldje was voor Delphine Maes

Heren:

• Jan Ledaine 23ptn geslaagd baanproef
  • Marc Hollaert 22pyn geslaagd baanproef
  • Guido Vanparys 21ptn

Jan Ledaine mocht ook het mooie beeldje in ontvangst nemen.

Clubspeler : Walter nevens 23ptn

• De longest drive bij de heren was voor Marc De wulf
  • De longest drive voor de dames gewonnen door Nathalie Denduyver die haar prijs doorgeeft aan Chantal.
  • Ook de nearest to the pin bij de dames was voor Nathalie Denduyver, zij geeft ook deze prijs door aan Annick Meerschman.

Dank je wel Nathalie, mooi en sympathiek, zij had ook alles gewonnen vandaag! Proficiat!

De beker…. is gewonnen opnieuw door de heren! Proficiat heren.

Het Rabbitsteam deelde nog een aantal handdoekjes uit aan:

Aranka, Hélène, Heleen, Nathalie, Marc, Jan.

De winnaar van de fotowedstrijd ging naar Luc Verstraete en zijn flightsgenoten.

Proficiat met deze mooie foto en jullie prijs.

We willen ook nog namens het Rabbitsteam en alle Rabbits, Mama Thai bedanken voor de enorme sponsoring.