Zaterdag 17/12/22: Kerstwedstrijd

Onze laatste wedstrijd van het jaar en de hazebeek lag onder een fragiel rijmlaagje te schitteren bij de opkomende zon. Adembenemend mooi. Dus wintergreens en geen qualifying!

Samen met alle Rabbits en Clubspelers waren we in kerstoutfit Kerstmutsen, kerstkousen, kersttruien en zeer veel kerstsfeer!

We hadden de startershut omgetoverd tot een echte kerstchalet, wel honderden kerstlichtjes, bijpassende muziek,  glûwein en zelfgebakken kerstkoekjes en chocolade kerstballen. Maar de gezellige kerstsfeer die kwam van jullie allemaal. Jullie vriendschap en warmte maakt dat deze koude decemberdag veranderde in een gezellig pré kerstfeest. Iedere speler kreeg van de kerstvrouw een geschenkje die goed van pas kwam op de harde ondergrond. Voor de prijsuitreiking konden we samen in ons gezellig clubhuis de warmte opzoeken  en genieten van het glas wijn aangeboden door het Rabbitsteam.

De laatste handdoekjes werden uitgedeeld aan de trouwe Rabbitsspelers.

De winnaars bij de dames: An De Smedt 26 pnt, Zita Decru 24 pnt, Els Claeys 21 pnt.

Bij de heren: Frederik Barbé 22 pnt, Guido Van Parijs 22 pnt, Jan Olivier 21 pnt.

Beste clubspeler: Caroline Vandererfen.

Gefeliciteerd iedereen, en dank u wel om er zo een fantastisch kerst wedstrijd van te maken.