Wat een schitterende dag hebben we beleefd. Het was prachtig (zomer) weer, weinig wind en gemotiveerde Rabbits.

Voor dag en dauw waren er al Rabbits aan het oefenen op de puttinggreen, de oefenballen vlogen op de drivingrange.

Er stond dan ook een mooie titel te wachten!!

Eerst werd het tornooi gespeeld, waarvan de 6 beste dames en de 6 beste heren de finale speelden.

Het ging er spannend aan toe, de scores lagen dicht bij mekaar.

Uiteindelijk ging de titel van Rabbitskampioen 2021 bij de dames naar Zita Decru met 25 slagen over 5 holes en Rabbitskampioen 2021 bij de heren naar Toon Servaes met 21 slagen over 5 holes.

Dikke proficiat aan de kampioenen 2021 Zita en Toon, welverdiend!

Omdat het een heel speciale dag was voor de Rabbits, namelijk ons clubkampioenschap, heeft onze captain Luc Goeminne ons komen steunen en heeft hij een woordje uitleg gegeven.

Bedankt Captain.

We sloten deze mooie, intense golfdag af in Hof ter Hille, ons clubhuis waar de Rabbits en friends verwend werden door onze sponsors Katy en Jeroen met drank, fingerfood en americain-friet enz... We bedanken onze sponsors ook voor de mooie prijzen, zowel voor de Rabbits als de friend of the day, onze sponsors hadden ook een pechvogelprijs voorzien en talrijke tombola prijzen.

Sportieve groeten
Rabbits-team