Het was bang afwachten of deze wedstrijd nog kon doorgaan door het slechte weer!

Maar ... de Rabbits hadden geluk, om 18u was het weer omgedraaid en konden we nog van de zon genieten tijdens de wedstrijd.
Aan de startershut ontving iedere deelnemer een pakketje tees en potlood van onze sponsor en na de wedstrijd een markeerstift voor de golfballetjes.

Tijdens de receptie aangeboden door Absolutely Golf werden de winnaars bekend gemaakt.
De dames die in de geschenken werden gezet door Absolutely Golf zijn : Nathalie Denduyver, Delphine Maes, Katrien Dedecker.
Bij de heren waren Nicolas Gillegot, Pieter De troch en Marc Hollaert die hun prijzen in ontvangst mochten nemen van onze sponsor.

Het was een leuke, gezellige avond, zeer mooie opkomst van de deelnemers . Onze eerste avondwedstrijd was gewoonweg “TOP"

Hartelijk dank aan onze sponsor Absolutely Golf &Fashion voor het mooie prijzenpakket, de leuke avond en hopelijk tot volgend jaar!