26/06/23 Wedstrijd avondshotgun - sponsor : Absolutely Golf & Fashion

Zoals elk jaar een talrijke opkomst! Volzet! Onze sponsor gaf bij de start aan elke deelnemer een present kado, namelijk een borstelset voor de clubs. Na het tornooi kwamen we bijeen in ons clubhuis, de punten werden geteld en de scores digitaal ingevuld. Absolutely Golf & Fashion , Kathleen en Laurent, hadden voor een prachtige prijzentafel gezorgd.

Dries Goetry en Jan Olivier zijn geslaagd in hun baanproef!  Proficiat en veel succes op de Langeleedcourse!

Winners bij de heren - zij konden hun prijs ontvangen van Kathleen:

• Goetry Dries 22pnt
  • Gilles Ledaine 20pnt
  • Jean-Pierre Dispersyn 19pnt

Winners bij de dames - de dames konden hun prijs in ontvangst nemen bij Laurent:

• 15pnt voor Heleen D’Hondt, Christina De Prêtre en Lies Snoeck.

• De nearest to the pin op hole 9 ging naar Gilles Ledaine.
  • De nearest to the pin op hole 2 ging spijtig naar geen enkele dame, de prijs werd dan verloot in tombola.
  • De best friend van de dag was  Johan Vanquatem.

De prijswinnaars mochten ook als extra een keuze maken uit de vele mooie golfpetten. Als afsluiter van deze leuke avondshotgun gaf onze sponsor nog een drankje op de vriendschap!
Bedankt aan alle deelnemers en een dikke merci aan onze sponsor Absolutely Golf & Fashion voor de mooie,vele prijzen!