OUT-Wedstrijd Westgolf 29/07/22.
Sponsoring VANQUATEM-HOORNAERT

Shotgun bij onze geliefde buren van Westgolf golfclub te Westende. Elk jaar is het full house en is het drummen om nog een plaatsje te bemachtigen bij de inschrijvingen.
Onze Rabbits konden hun golftalent eens laten zien op de mooie en niet te onderschatten baan. De flights werden begeleid door de ervaren friends. Met dank aan hen!
Bij een glaasje op het gezellig terras werd de prijsuitreiking gehouden. Al enkele jaren achter elkaar mogen we rekenen op onze gulle sponsor (ex-Rabbits en Lieve als medewerker in het Rabbitsteam).

Westgolf- out = champagnewedstrijd!!!
Karoline Baert was jarig en er werd gezongen uit volle borst!
Ze werd eveneens in de bloemetjes gezet door onze sponsor.

De prijswinnaars :
Dames:

• Grietje Houvenagel: 22ptn
  • Caroline Huys: 21ptn
  • Els Leten: 21ptn

Heren:

• Geert Merlevede: 22ptn
  • Steven Vandamme: 18ptn
  • Jan Leonard: 17ptn.

Nearest to the pin: Geert Merlevede
Longest drive heren was voor Dirk Delfosse
Longest drive dames voor Heleen Dhondt.
De best friend van de dag was Patricia Declercq.
Gefeliciteerd allemaal!!!

Na de prijsuitreiking was het tijd om aan te schuiven aan tafel en werd er lekker gegeten, gedronken en veel gelachen tot in de late(vroege) uurtjes.
Met dank aan Olivia om alles in goeie banen te leiden en eveneens aan alle Rabbits en friends en natuurlijk ook aan onze gulle champagne sponsor Jo en Lieve Vanquatem-Hoornaert,

dikke merci!!